Avatar billede Jocey Nybegynder
22. oktober 2011 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Kode på trådløs internet / D-LINK

Jeg har nu prøvet i 2 dage at få kode på mit trådløsenet. Jeg har Stofa bredbånd, med en router fra D-link. Jeg har prøvet at skrive 192.168.0.1 i min browser linje, og der kommer også et login frem fra d-link, jeg skriver admin i user name, og følger den guide der skulle være for at sætte kode på mit net. Efter som jeg tror det er lykkedes mig, vil jeg prøve at logge ind på d-link siger den at mit user name og password er forkert, og jeg kan ikke længere skrive admin i user name.. SUK.. Hvad skal jeg gøre? :s
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2011 - 14:27 #1
du skal resette router og starte forfra.
og at oprette en bruger/adgangskode har altså intet med kryptering af det trådløse net at gøre (det ligger i wlan-sikkerhed) - så hvis det er det, du ville, så startede du forkert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 15:42 #2
Enig med #1
Det lader til du har lavet koden om til brugeren til routeren, så log på med det du lavede det om til, så burde det virkke og du kan sætte wlan sikkerheden korrekt op.