Avatar billede clausito Seniormester
22. oktober 2011 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Foto vises som ved et gammelt lysbilledapparat

Kan man virkelig ikke vise sine foto på tv på samme måde som "in good old days" med et lysbilledapparat. "Klik" nyt billede. Klik nyt billede
Ingen fancy billedovergange, musik eller automatisk billedskift
Bare som vi gamle gjorde, når hele familien skulle se faster Agnes bustur til Costa Brava

Foto DVD og en DVD-afpiller

Der må være et program, der kan - jeg har selv Nero 10. Købe program eller freeware. Har noget Wondershare der kan lave alm slideshows. Prøvet Picassa.

Brænder jeg jpg´erne ned siger mit TV, at den ikke kan læse Data-dvd

Bevare billedkvalitet eller er jeg nødt til at sætte min bærbare til tv´et

Skrevet om det før, men aldrig fået et svar. Måske formulerer jeg mig bare dårligt for der må jo være mange, der gerne vil vise deres foto på denne måde.

Måske er det mine evner, der er utilstrækkelige

God weekend
Avatar billede Wally73 Mester
22. oktober 2011 - 18:15 #1
Det er din DVD-afspiller, der sætter vilkårene for visningen, når du laver en DVD.
Hvis du vil have ordentlig kontrol over visningen, så benyt den bærbare.
Avatar billede clausito Seniormester
06. november 2011 - 10:58 #2
Du har ret Wally - tjekkede min manual (da altid en god ide)

Husk points
Avatar billede clausito Seniormester
13. november 2011 - 17:06 #3
Point???
Avatar billede clausito Seniormester
21. november 2011 - 17:00 #4
lukker