Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2011 - 14:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vil gerne Downloade www.Gimp.org

Jeg kan bare ikke lige finde linket derinde, jeg er ikke så god til Engelsk.

Kan i ligge Linket herinde ?

Selve programmet er på Dansk.

Jannick
Avatar billede store-morten Ekspert
21. oktober 2011 - 14:56 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2011 - 15:06 #2
Svar og du for dine 5 point, selvom jeg ikke har flere point tilbage, end de 5 point.

Jannick
Avatar billede store-morten Ekspert
21. oktober 2011 - 15:10 #3
'Svar' ;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2011 - 15:40 #4
Hej Store Morten.

Jeg har lige et tillægs spørgsmål, hvordan flytter jeg forgrunden af et markerede billede.

Hvis jeg forsøger nu, så er det baggrunden af det markeerde billede jeg flytter over på en anden Baggrund.

Jeg håber at du kan hjælpe mig med det også, uden at få point for det da jeg ikke har flere point.

Jannick
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 14:29 #5
Avatar billede store-morten Ekspert
24. oktober 2011 - 18:05 #6
Hej Jannick
Kender desværre ikke til brug af programmet :-(
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2011 - 21:36 #7
Kender desværre ikke til brug af programmet :-(

Intet mærkeligt i det, da det i dag allermest bliver brugt til Linux