Avatar billede overgreat Forsker
19. oktober 2011 - 14:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til videoredigeringsprogram

Hej

Jeg har brug for gratis/billigt videoredigeringsprogram, som:

- kunne redigere dvd materiale (vob filer)
- lave output i komprimeret fil (fx. H.264) i et format der kan afspilles i gængse programmer (mpeg4 eller Mov).

Mået er at kunne lave sekvenser på 15-20 sekunder som kun fylder 20-40 mb.

Kan I give gåde råd?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2011 - 15:19 #2
man opretter nye spørgsmål som kommentar
man bruger kun svar til lukning af spørgsmål

tror ikke der er mange der gider hjælpe dig når du ikke vender tilbage

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/overgreat

se lige herinde for det har du vel set

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede overgreat Forsker
20. oktober 2011 - 20:38 #3
nu skal der ikke skydes gråspurve med kanoner 80)

Der står ikke noget i faq om, hvis man beder om svar for at tildele point... og man ikke får svar hvor lang tid der skal gå inden man selv tyvstjæler pointene?

Der er ryddet op... og glæde over alle de der stadig vil hjælpe 80)
Avatar billede overgreat Forsker
27. november 2011 - 22:27 #4
Hej Martin

Vil du sende svar, det hjalp mig på rette spor!
Tak for hjælpen.