Avatar billede celador Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:51 Der er 1 løsning

Tidsdata i Excel (udregning med millisekunder)

Ohøj,

jeg sidder pt. og bakser med lidt tidsdata importeret i excel.

format er 11:31:15.360 (hh:mm:ss:ms)

Jeg har så en række observeringer hvor jeg ønsker at udregne forskellen i tid, altså helt ned til millisekunder. Men forsøger jeg at lave en simpel -/+ så får jeg en dejlig "Value"

Jeg bruger en engelsk udgave af excel.

Har rodet frem og tilbage og er sikker på der findes en simpel løsning, men at jeg overser den.
Avatar billede celador Nybegynder
19. oktober 2011 - 14:01 #1
Fik sgu brygget en løsning i custom format.