Avatar billede hudsonium Mester
19. oktober 2011 - 12:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Zoom-film af billeder

Hejsa

Er der mon en der kan henvise mig til et (helst gratis) program, hvor man kan importere sine billeder og lave små film, hvor der glidende zoomes ind på en brugerdefineret del af billedet, således at resultatet kan gemmes som en film-fil (avi el. lign.)?

Jeg har ledt lidt men har faktisk ikke kunne finde noget hvor zoomet er glat og glidende, og billedkvaliteten på originalfilen bevares.

På forhånd tak.
19. oktober 2011 - 13:51 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=11132
Avatar billede hudsonium Mester
19. oktober 2011 - 14:18 #2
Hej Larry, du har helt ret det glemte jeg, det er WinXP.

Den vil ikke lade mig installere uden at jeg samtidig installerer alt muligt andet gejl, opdateret MediaPlayer f.eks.

Kender du til et der ikke kommer fra Microsoft?
19. oktober 2011 - 14:22 #3
...andet gejl, opdateret MediaPlayer f.eks.... ? - det bør/skal da være opdatere !
Provokation: Det er måske fordi du bruger en P**** udgave af XP, som ikke lader dig opdatere til SP2/3 ? *S* ...
Avatar billede hudsonium Mester
19. oktober 2011 - 14:26 #4
Det er ganske oplagt, at du tror dette.

Jeg har skam SP3.

Kender du til ikke-microsoft-produkter der kan det samme?
20. oktober 2011 - 01:27 #5
(Prøv den alligevel...)
Avatar billede hudsonium Mester
21. oktober 2011 - 07:00 #6
Hej Karise_Larry

Nu har jeg opdateret og prøvet det, og det program kan præcis hvad jeg efterspurgte, så mange tak for hjælpen. Mærkeligt at jeg ikke selv kunne googlesøge det frem.

Hvis du kender et lignende program, som kan det samme på en filmfil, dvs. zoome mens filmen spiller, og gemme som en anden film, så ville det være helt perfekt.

Men uanset hvad må du gerne poste svar.
21. oktober 2011 - 07:14 #7
Ping...

(Har selv 'leget' med det engang...)
21. oktober 2011 - 07:15 #8
Relativt 'gammelt' M$ program -
Date Published: 4/6/2005
Avatar billede hudsonium Mester
21. oktober 2011 - 08:33 #9
Tak igen Larry, jeg kan ikke finde det.

Ping betyder så mange andre ting, og en googlesøgning på f.eks. 'ping video editor', giver ikke noget.

Har du en henvisning til programmet, eller har det et andet navn eventuelt?

På forhånd tak
21. oktober 2011 - 13:45 #10
Ti hi - det der [ping] er bare et udtryk jeg bruger *S* ...
Avatar billede hudsonium Mester
21. oktober 2011 - 14:02 #11
Hej igen

OK, jeg troede du svarede på mit tillægsspørgsmål, men så kan jeg fortælle dig at jeg har fundet noget der hedder Video Edit Magic, som kan lave zoom på en film mens den spiller og gemme det som en ny videofil.

Så jeg er godt tilfreds, og nu får du iøvrigt point som tak for hjælpen.