Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 10:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vind 2 biografbilletter på 2 minutter

Kære Eksperter

Jeg har brug for hjælp til en ganske kort forbrugerundersøgelse i forbindelse med min bachelor opgave og tilbyder i retur, at trække lod om 2 biografbilletter blandt alle respondenter.

HÅBER sådan at i vil hjælpe - det betyder alverden for mig og det tager ikke mere end et par minutter.

På forhånd tak

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=ZL7J3WZN3296

Og husk, hvis en ven/veninde/samlever også deltager i undersøgelsen, tager h*n måske dig med hvis h*n vinder. Send gerne linket videre.

Jeg giver gerne 5 point hvis du svarer :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 11:54 #1
DONE!
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2011 - 12:06 #2
Er besvaret!
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 12:12 #3
tusind tak - nu kan jeg dog ikke finde ud af at give dig point også. Er vidst ikke så rutineret i det her =/
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 12:55 #4
Du har kun udlovet 5 point. De kan gives én gang og det har du allerede gjort. Opret en ny tråd hvor du udlover 200 point. Vent til konkurrencen er slut og marker så alle svar. Du må IKKE udlove points før du har alle de svar du vil have! Hvis der ikke er 40 (40*5=200) der har lagt et svar kan du evt. selv ligge et svar, give 5 point til hver og selv tage resten.
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:02 #5
super, mange tak for den fine beskrivelse. Det gør jeg lige med det samme :)
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 13:10 #6
evt. link til den nye tråd herfra :)
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:17 #7
Fremragende ide ;)

Her er link til tråden, med flere point til uddeling!

http://www.eksperten.dk/spm/949524
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 13:31 #8
PS: Det er måske ikke så smart at man kan vælge alle dem man vil, i det der spørgsmålet hvor der står at man må vælge maks 2.
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:37 #9
Det giver jeg dig helt ret i, men kan desværre ikke indstille den til kun 2 svar :(
Det gør heldigvis ikke så meget for undersøgelsen hvis folk svare flere/færre. Men tak fordi du gør mig opmærksom på det :)