Avatar billede dnlmzw Nybegynder
18. oktober 2011 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forbindelse til localhost port 3333: Connection Refused

OS:
Mac OSX Lion

Jeg sidder og roder med et skole projekt hvor jeg skal opfange et signal fra en RFID læser og sende det videre til et program som hedder Ableton.

Jeg har researchet en del og fundet libnfc som sender signalet videre til nfOSC som sender det ud på localhost port 3333.

Jeg har prøvet via Terminal at skrive telnet localhost 3333 men jeg får en "Unable to connect to remote host", og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og om jeg overhovedet gør det rigtigt?

På forhånd tak!
Avatar billede dnlmzw Nybegynder
10. december 2011 - 21:38 #1
Lukker
Avatar billede dnlmzw Nybegynder
10. december 2011 - 21:38 #2
Lukker