Avatar billede GroundBeef Nybegynder
15. oktober 2011 - 23:54 Der er 3 kommentarer

Kan ikke komme online på stationære PC

Ok jeg har et stort problem med min stationære.
Jeg kører på en LAN-forbindelse, og den viser at der er adgang til nettet. Men når jeg åbner enten iexplorer eller firefox, for jeg konstant fejlrapporter, inden den viser noget i browseren. Jeg skal lige huske at sige, at stationæren er gammel, og har ikke været opdateret et stykke tid. Men det kan den heller ikke da jeg ikke kan komme på nettet. Så hvis der er nogen der har en løsning, må i meget gerne svarer på dette spørgsmål. En af mine venner har det præcis samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2011 - 08:35 #1
Alt for få oplysninger.Styresystem? kører du gennem en router? er der evt andre enheder på LAN'et som kan tilgå internettet?
16. oktober 2011 - 08:56 #2
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Browser version ?
Sikkerhedsprogram ?

Er det sket 'pludseligt' ?

...for jeg konstant fejlrapporter, inden den viser noget i browseren... - skal det forståes på den måde at Internetsiden kommer igennem til sidst ???
Avatar billede Wally73 Mester
16. oktober 2011 - 16:13 #3
Og hvad er det for fejlrapporter der kommer?