Avatar billede malle85 Nybegynder
15. oktober 2011 - 10:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min computer går i sort

hej alle Eksperter

Jeg har en Acer aspire 8943G som er begyndt at gå i sort når jeg eksempelvis afspiller en reportage video på ekstrabladets hjemmeside. dog oplevede jeg lige at den gik i sort igen, bare ved at være på ekstrabladets hjemmeside.

hvad jeg mener med at gå i sort er, at skærmen går ud og eneste knap der reagerers på er sluk knappen, og derved genstart.

jeg tænker at det kan have noget med mit flash program at gøre. dog ved jeg det selvfølgelig ikke præcist derfor jeg også henvender mig til jer.

nogen der måske har oplevet dette, og forhåbetlig har en løsning på mit problem.
Avatar billede finb Ekspert
15. oktober 2011 - 10:27 #1
Jeg har oplevet samme, men nogen gange kommer skærmen til live igen efter 2 minutter.

Prøv at vippe med skærmen, det virker nogen gange.
Står din skærm på et varmt sted ?

mvh finb
Avatar billede malle85 Nybegynder
15. oktober 2011 - 10:47 #2
Okay!!! jeg synes jeg har prøvet at vente længe. men 2 min. kan vel godt føles som lang tid når noget ikk dur. jeg har dog ikke prøvet at vippe med skærmen! tror jeg prøver næste gang.

men nej det står aldrig et varmt sted, altid med fast underlag så den kan trække luft ind og ud..

Jeg tænker dog stadig at der må være en fejl i noget siden den gør det når jeg streamer videoer og eks. ikke når jeg spiller små spil på nettet.
15. oktober 2011 - 10:48 #3
Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / Version ?

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/  - Check Java, Flash, ...
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 10:49 #4
har du tjekket hvad der står i dum filen der bliver lavet af windows

denne her kan fortælle dig hvad det er

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

ofte er det graffik relateret men ikke altid

det kan sagtens være en dårlig ramklods men hvis det er en pludselig opstået fejl er det nok ikke det men alligevel

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 10:50 #5
dump filen skulle der have stået
den ligger inde i windows mappen men programmet finder den måske selv

m.v.h
Avatar billede malle85 Nybegynder
15. oktober 2011 - 11:14 #6
Det var vidst mit java der har drillet lidt.

tak for svineren og svaret hehe
Avatar billede malle85 Nybegynder
15. oktober 2011 - 11:14 #7
hov, sådan gjorde man ikke hehe
Avatar billede malle85 Nybegynder
15. oktober 2011 - 11:16 #8
okay, længe siden jeg har været her sidst... har problemer med point givningen
15. oktober 2011 - 11:47 #9