Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 12:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Min første selv bygged pc

Hej
Mit probleom er windows 7 Error. (windows cannot instal required files make sure all files required installation).
og ved at det ik kun mig som har den problem, og ved google it har jeg fået idë om problemet men ik løsning desværre.
Nogen som kunne løse problemet ved ram block, så det tror jeg os er mit problem, har os fået vide at 1600mhz er over clock! så i bios kunne jeg godt sæt den til x8=1600mhz og timing 9-9-9-27 men ik voltage liså snart jeg kifter den så piper pc og nægter at start up :S.
eller er problemet format type hdd?
Håber jeg kan får hjælp her! og ønsker jer en god Torsdag :D

gigabyte 990xa-ud3
amd phenom ii x6
kingston hyperx 1600 ddr3
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 12:23 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 12:37 #2
Han forstår det ikke.
Han fik det at vide her også www.eksperten.dk/spm/902201#reply_7546064
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 12:50 #3
Eller også hører han til dem, som skal lære det på den hårde måde -ingen hjælp. Så måske tænker han lidt over det i dag?
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 13:47 #4
Jamen jeg ved ikke hvad i mener?
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 13:49 #5
altså skal jeg slet min gammel indlæg eller hvad er det som jeg helt skal gøre?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 13:56 #6
Karise_Larry har jo lagt et link til forklaring på det spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 13:58 #7
Ja mange tak for det siger jeg! og vil være opmærksom på det fremovre Havn39
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 14:07 #8
Ok, så kan du jo, her og nu, lukke de gamle spørgsmål, så du kun har spørgsmålet "Min første selv bygged pc" åben. Så bliver du mere populær:)
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:14 #9
Smiler faktisk det er li det jeg prøver ved at find ud af hvordan jeg lukker dem ned
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 14:28 #10
Du beder bare om svar der hvor du har fået hjælp.
Har du ikke fået hjælp, lægger du svar selv og accepterer dette, men husk i så tilfælde at skrive hvad løsningen var.
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:52 #11
jo jo jeg har fået hjælp i den her super hjemmeside og har givet point ude! nu håber jeg har klaret det ! og ik mangler andet :D
Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:19 #12
Nogen som har tid og har en idea om mit problem?
jeg vil sæt prise for jers hjælp
Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 23:58 #13
ved ik hvordan jeg sletter spørgsmål
Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 23:58 #14
ved ik hvordan jeg sletter spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2011 - 14:53 #15
Efter 5 år på eksperten burde du vide at man ikke kan slette sine spørgsmål :)