Avatar billede Jst1987 Nybegynder
12. oktober 2011 - 20:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Svedmærker på computeren?

Hey Eksperter!

Lyder lidt mærkeligt! :) Lyder som om jeg har en kæmpe overproduktion af sved, men det er sådan, at jeg sidder ved min computer omkring 12 timer i snit om dagen :/ og når jeg skriver læner mine håndflader på... ved ikke lige hvad det hedder, men lige under tastaturet (hvor man normalt ligger sine hænder). Derfor er der kommet nogle mærker på min sølvgrå håndflade-sted. Jeg har ikke kunne få det af og har prøvet et par ting uden held.. Nogle der har nogle råd eller ideer til, hvordan man får det af?

Mvh
J

Ps. Har en Lenovo U350
Avatar billede milter Ekspert
12. oktober 2011 - 20:44 #1
Hvis dit "sølvgrå håndflade-sted" ikke kan rengøres med sprit, rensebenzin, Ajax eller andet med salmiakspiritus i, ja så er der nok ikke noget at gøre :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2011 - 21:21 #2
Man kan normalt ikke få SLID væk ;)
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
12. oktober 2011 - 21:24 #3
må prøve med det du siger, milter! OG ellers må jeg indse det er slid :) Synes bare det er underlidt det er kommet så hurtigt.. :S Ca. 8 mdr.:)
Avatar billede milter Ekspert
12. oktober 2011 - 21:37 #4
#3.

Den slags har intet med anskaffelsesdato at gøre. Det afhænger 100% af antal brugstimer, og dit timeantal ligger nok i den allerøverste ende :-)
Avatar billede fisk7aal Nybegynder
15. oktober 2011 - 13:57 #5
#4 Ej at forglemme svedtype heller; men det lyder som slid.

Det skal have en ny coating, men det tror jeg ikke på kan betale sig.
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
20. januar 2012 - 13:00 #6
svar? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2012 - 15:05 #7
Springer over :)
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
20. januar 2012 - 16:15 #8
John_Stigers

Skal bare ha en til at smide et "svar", så jeg kan accepter det :) Står jo jeg har point ude, hvilket i sig selv ikke er et godt tegn ved fremtidige indlæg! :)

SÅ først til mølle får 30 point :)
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2012 - 17:07 #9
Snup dem bare selv :-)
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
03. juni 2012 - 00:48 #10
bøh