Avatar billede hlm Nybegynder
12. oktober 2011 - 14:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til trådløs internet

Jeg har internet stil nede i stueetagen, har en ruter hvor min bærbar er tilsluttet, men har også en stationaær pc på 1. sal,
jeg har købt et Wireless USB stik til den på 1. sal, men kan ikke finde ud af at få det til at fungere, jeg kan komme på med enten den i stuen, eller den på første sal, jeg kan ikke få dem til at fungere så begge er på nettet samtidig, er der nogen der har et råd.

venlig hilsen hlm
Avatar billede m_soerensen Nybegynder
12. oktober 2011 - 14:57 #1
har du adgang til routerens opsætning, prøv at se om der er nogle begrænsninger på den.

f.eks. dhcp opsætning eller om der under wireless er sat et maks. antal af tilladte klienter.

hvilken router er det du har?
Avatar billede hlm Nybegynder
12. oktober 2011 - 15:18 #2
Det er en Belkin jeg har.
Avatar billede m_soerensen Nybegynder
12. oktober 2011 - 15:33 #3
hvilken belkin er det?
Avatar billede hlm Nybegynder
12. oktober 2011 - 19:15 #4
Der står kun Belkin N Router.
Avatar billede hlm Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:32 #5
OK tak.