Avatar billede thezimzter Nybegynder
12. oktober 2011 - 14:05 Der er 3 kommentarer

Program til editering af mp3/wav

Jeg skal bruge et stykke gratis software (!!freeware!!) til at klippe og redigerer i lydfiler. Der er en masse shareware m.v., men det kan da ikke passe, at der ikke er et godt open source program, eller bare et lille freeware program til formålet?
12. oktober 2011 - 14:15 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede chalde Seniormester
12. oktober 2011 - 15:09 #2
#1 Ingen nødvendighed med OS når du nu har helgarderet dig med Audacity :)
(også en anbefaling af det her fra)
Avatar billede thezimzter Nybegynder
12. oktober 2011 - 17:08 #3
#2 Tjek ;-). Den får jeg lige kigget på...
#1 der er tale om MS Server 2008 R2, men principielt skal det bare være til en win. 7, da de langt en af vejen har samme kerne.

Håb er dette var svar nok?