Avatar billede kulu Nybegynder
12. oktober 2011 - 00:15 Der er 3 kommentarer

mac, java og problemer med online bestilling af tid hos lægen

Jeg har en macbook med mac os 10.5.8
Jeg kan ikke få formularen på http://www.citydoktor.dk/?id=eydelser&subid=2 til at virke. Jeg kan vælge i dropdown men kan ikke skrive nogen besked til lægen. Systemopdateringen siger jeg har den rigtige java. Jeg kan se jeg kører J2SE Runtime 5 Update 30.
Architecture: i386

Hvordan får jeg mulighed for, online, at bestille tid hos lægen?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig på vej..

hilsen
Anders
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 00:32 #1
Kan du skrive noget under "Kort besked til lægen" og udfyldt alle de andre felter i venstre side? Det er godt nok en tumpet formular de har, og så i java som let kunne laves i ren html.
Avatar billede kulu Nybegynder
12. oktober 2011 - 08:59 #2
Jeg kan ikke skrive i feltet "kort besked til lægen". Jeg kan dog godt skrive min email i email feltet.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 20:13 #3
Det virker fint når jeg prøver med Mac OS 10.6.8 (og java runtime 6). Hvis jeg kigger i java konsolen, så kommer der en fejl hver gang jeg skriver noget i tekstfeltet. Måske det var på tide de fik opdateret den java applet eller lavet den om til html (copyright 2003-2005).