Avatar billede B-L Nybegynder
11. oktober 2011 - 23:14 Der er 2 kommentarer

Windows Update

Efter W udate havde installeret nogle opdateringer kunne jeg pludselig ikke bruge internettet selvom der var fuld forbindelse.
Efter genstart af både computer og router uden held, og jeg havde haft en anden bærbar koblet på mit netværk, kunne jeg konstaterer at det ikke var min router eller net der var noget galt med.
Jeg måtte føre computeren tilbage til før disse updates og vupti nu virker internettet igen.
Hvad skyldes det? Nu har jeg jo alle disse opdateringer til at vente, men tør ikke køre dem hvis det samme sker igen?
Er der nogle andre der har haft disse problemer?
Det er disse updates:

Sikkerhedsopdatering til  Microsoft Silverlight (KB2617986)

Opdatering til filteret mod uønskede e-mails i Windows Mail [oktober 2011] (KB905866)

Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 9 til Windows Vista (KB2586448)

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2572078)

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista (KB2564958)

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista (KB2567053)

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista (KB2579686)
Windows Værktøj til fjernelse af skadelig software - oktober 2011 (KB890830)

Opdatering til Outlook 2007-filteret mod uønsket e-mail (KB2596560)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 23:55 #1
På min windows7 fandt update en ny NVidea grafikdriver. Da jeg installerede den, frøs computeren kort efter på Firefox. Fjernede den update og det fungerede igen.
Opdatering til Netframe work mislykkes hver eneste gang.

Mon ikke det er denne update som fejler?
Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 9 til Windows Vista (KB2586448)
Avatar billede B-L Nybegynder
20. oktober 2011 - 02:41 #2
Efter gendannelse står alle disse opdateringer og venter men nu virker windows update heller ikke, de kan ikke installeres.
Og det er lige meget hvad jeg prøver at opdatere, f.eks bare Java, så går opdateringen igennem og så ryger nettet igen, så jeg skal gendanne igen-igen.
Så det betyder at jeg ikke kan hente opdateringer til noget som helst uden nettet ryger....det kan da ikke passe?
Ha aldrig haft den slags problemer før, hvor forbindelsen ryger selvom man bare opdatere et plugin til FF f.eks, ja ikke engang mit wndows essentials kan jeg opdatere.
Som sagt er der stadig fuld signal til mit trådløse, og det hjælper ikke at genstarte computeren eller routeren.
Pleace hjælp.