Avatar billede thesams Nybegynder
11. oktober 2011 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Møg irriterende problem med Outlook. Har brug for hjælp.

Jeg har et mega irriterende problem.

Jeg kan kun have outlook vinduet i maksimun ellers forsvinder det bare.

Jeg har set efter om vinduet er gemt til en af siderne, men kan ikke finde det.

Jeg kan se programmet stadig kører i proceslinien.

Jeg kører windows 7.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med dette lille problem.  :)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 17:01 #1
Hvis jeg var dig ville jeg droppe Outlook og bruge det nye Windows Mail - det virker bedre til Windows 7. Synes altid der har været problemer med Outlook. :P
11. oktober 2011 - 17:19 #2
Ref #1 - det vil da ikke hjælpe en dyt på OUTLOOK problemet ?

Er din PC med TO skærme / skærm UDGANGE ?

---

NB: Har du stadig problem med disse GAMLE spørgsmål -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thesams Point ude: 350 - siden du ikke har vendt tilbage / lukket ?

www.eksperten.dk/faq
Avatar billede muldgaard Juniormester
11. oktober 2011 - 17:22 #3
Vinduet er sandsynligvis blevet flyttet uden for det synlige område på skærmen. Du kan flytte vinduet med tasterne på denne måde:

Dansk Windows - Tryk 'Alt-Space og derefter 'F'. Engelsk Windows - Tryk 'Alt-Space' og derefter 'M'. Brug nu piletasterne vilkårligt indtil vinduet dukker op og tryk 'Enter' når det befinder sig hvor du vil have det.

Du kan evt. lige prøve øvelsen med et vindue, som allerede kan ses.

Mvh Henrik
Avatar billede thesams Nybegynder
11. oktober 2011 - 17:24 #4
Hehe  har godt prøvet windows mail.

Men synes outlook er rigtig godt.

Karise_larry:

Ja.  Jeg har 2 skærme sat til.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 17:35 #5
Hvis du ahr 2 skærme kunne det nok godt være fordi grafikkortet har en forkert indstilling. Højreklik på skrivebordet og tryk på Grafikegenskaber - herinde kan du rode lidt ved skærmen - evt. skal du måske prøve dig ad med én skærm ? :P
Avatar billede thesams Nybegynder
11. oktober 2011 - 21:12 #6
Henrik.  Det lykkedes med genvejstasten.

Så er spørgsmålet hvordan i al verden jeg fik den til at forsvinde, men pyt nu virker det igen.

Phillip.  Ja det tænkte jeg godt på, men nu ved at det måske også kan være en årsag hvis det sker igen.

Jeg siger tak for jeres hjælp.:)