Avatar billede mimse40 Nybegynder
10. oktober 2011 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne websiden......

Hejsa!!!

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg spørger....
Men har et problem med en side jeg ikke kan åbne...og det er ikke fordi forbindelse er væk, for kan åbne alle andre sider bare ikke denne. Den har virket uden problemer, men så lige pludselig vil den ikke åbne....kommer heletiden med denne fejl:
Fejl 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Forbindelsen blev nulstillet.
Skifter jeg så ip-adresse kan jeg sagtens åbne siden.
Siden som jeg ikke kan åbne er www.bigclikz.com........Og jeg kører med windows vista.

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
10. oktober 2011 - 21:58 #1
Sorry linket virker ikke det er www.bigclikz.com
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 23:00 #2
Kunne tyde på at siden har blokeret dig på en eller anden måde.
Måske et ban fra en administrator eller en blokering fra et intrusion detektion program.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
10. oktober 2011 - 23:51 #3
har prøvet dine forslag, men intet af det virker.
Avatar billede Wally73 Mester
11. oktober 2011 - 00:10 #4
øhh, det var som sådan ikke forslag, men mere konstateringer.
Hvis det er en af de ting jeg nævner, så kan du ikke gøre noget andet end kontakte sidens administratorer.
Det er meningen at du, som bruger, ikke kan gøre noget ved sådanne handlinger.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
11. oktober 2011 - 00:27 #5
ok det gør jeg så.....tak for hjælpen.
Avatar billede mimse40 Nybegynder
11. oktober 2011 - 00:48 #6
Spørgsmål lukket.