Avatar billede bogrobot Nybegynder
03. august 2001 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

åbne *.css

Hej, kan man ikke skrive en URL eks. http://www.site.dk/themes/styles.css og derigennem åbne filen for at se style sheets. Når jeg gør det beder min maskine om programmet TSLite2.exe (som jeg ikke har), som jeg desværre ikke kan installere (er problemer med at få shareware-vesionen ned).

Kan jeg anvende andre programmer, og hvordan åbner jeg sådan en fil, hvis jeg ikkehar adgang til serveren *.css ligger på?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
03. august 2001 - 16:23 #1
Du kan åbne en *.css fil, med NotePad, eller FrontPage..

Jeg håber jeg fortod spørgsmålet rigtigt..
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 16:24 #2
Det der med at \"snage\" i andres kode, der ikke umiddelbart er tilgængelig, er ikke alt for velset.

Men jo, der findes programmer til den slags.

/Tony
Avatar billede bogrobot Nybegynder
03. august 2001 - 16:29 #3
Det er ikke med henblik på at snage (=hugge), men mhp at lave en side til præsentation, som skal ligne deres designmæssigt.

Problemet er, at jeg ikke kan downloade filen *css gennen min browser (altså ved at skrive stien). Jeg har som sagt ikke adgang til serveren, hvor det ligger, men vil gerne se, hvordan de har opbygget det.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 16:34 #4
OK - helt fint.

/Tony