Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:41 Der er 5 kommentarer

Løn hver 2. måned?

Godmorgen kloge hoveder!

Jeg har på det sidste tænkt på hvordan det juridisk er med løn hver anden måned.
Mit arbejde (fitness instruktør) giver mig nemlig løn hver 2. måned - hvilket er utroligt irreterende da jeg naturligt har nogle månedtlige udgifter at skulle dække.
Jeg har spurgt dem om jeg kan få det ændret, de svare at det kan de ikke og jeg må selv lære at dele pengene om til hver måned.

Kan jeg kræve at få løn hver måned?
Avatar billede zzup Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:45 #1
Hvis de ikke er medlem af en overenskomst tror jeg ikke der er noget at komme efter...

Men snak med din A-Kasse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2011 - 09:46 #2
De faste månedlige udgifter kører vel over budgetkonto, så hvor ligger problemet?
Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:49 #3
Det kunne være rart at få løn hver måned.
Avatar billede larsini Seniormester
10. oktober 2011 - 09:52 #4
du har krav på at få udbetalt din løn således som det er beskrevet i din skriftlige ansættelses-aftale; for sådan en har du forhåbentlig ?
Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:54 #5
Tak for hjælpen.