Avatar billede ingeburg Nybegynder
08. oktober 2011 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med windows opdateringer i Windows 7

Jeg har geninstalleret Windows 7 på en vens computer. Men den har meget svært ved at køre windows update. De opdateringer, der lykkes, tager meget lang tid. Andre vil slet ikke lade sig installere. Kan det skyldes, at det er en AMD baseret computer (AMD Athlon II Dual-Core M320 2.10 GHz).
Avatar billede Blueeyez Mester
08. oktober 2011 - 21:32 #1
Nej, det kan skyldes rigtigt mange ting, men med så lidt information du giver kan vi jo snart kun bedømme cpuen.. hvilket det ikke burde være..
Avatar billede ingeburg Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:15 #2
Foreløbig har jeg fået det til at køre ved at hente og installere hver enkelt opdatering. Men det går meget langsomt. Computeren har 3 GB RAM og jeg synes også den er lidt langsom i opstarten. Computeren er en MSI - sikkert af de billige. Lige nu er jeg i gang med at installere SP1. Og det har taget næsten ½ time.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. oktober 2011 - 22:42 #3
Uanset så skal jeg vide hvad der specifikt er i, at den er sløv kan skyldes fejl i installation af windows 7, det kan os være harddisken eller systemet der er blevet ustabilt eller andet, men havde pcen Windows 7 på sig før os?

Har du selv installeret driverne eller lod du Windows 7 gøre det?
Avatar billede ingeburg Nybegynder
22. oktober 2011 - 11:28 #4
I den tid jeg havde computeren fandt jeg ud af, at med min internetforbindelse på 5MB/s var det ikke så heldigt at det meste arbejde med computeren skete lørdag og søndag. Computeren var rimelig ny. Jeg kan ikke regne ud, hvem der skal have points. Jeg mener jeg selv har givet svaret men fik en gang at vide, at man ikke må give sig selv points.
Avatar billede ingeburg Nybegynder
01. juni 2012 - 21:20 #5
Faktisk fandt jeg selv svaret. Så......