Avatar billede freelife Nybegynder
06. oktober 2011 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RMA system

Hej

Jeg skal have lavet et RMA (Return Merchandise Authorization)
system. Således at kunder ved fejl på et produkt de har købt i en shop kan sende den til rep. samtidig med at man i organisationen kan holde styr på indkomne og udgående produkter. RMA system i php, jeg har googlet en del, men finder ikke rigtig noget. Jeg søger inspiration og evt source?

anyone?
Avatar billede straszek Praktikant
06. oktober 2011 - 20:19 #1
De fleste webshop systemer, bl.a. creloaded og oscommerce har indbyggede rma systemer, måske du kan bruge disse?
Avatar billede danco Nybegynder
07. oktober 2011 - 19:01 #2
Umiddelbart synes jeg ikke at det virker som et særlig komplekst system at bygge op. Med lidt programmerings kunnen.

Det kunne vel umiddelbart gøres med følgende database tabel:

RMA_ID - productID - submittedDate - status
Avatar billede freelife Nybegynder
10. april 2012 - 22:35 #3
jeps takker