Avatar billede Largos Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:49 Der er 4 kommentarer

Modemdriver

Hej eksperter.

Jeg har en bærbar HP-computer der hidtil har kørt med  forudinstalleret Windows 7 home.

Nu har jeg købt en ny harddisk samt installeret Windows 7 ultimate, og kan ikke komme på nettet mere - driverne mangler.

De drivere der ligger på HP´s supportside virker ikke og HP siger at de kun virker med det styresystem den blev leveret med. Når jeg skifter OS, skal jeg have driverne fra Microsoft.

Men Microsoft siger at det er producenten der skal levere driverne!!!! ??

Kort sagt: Nogen der ved hvor jeg kan skaffe de famøse drivere?

På forhånd tak.  :o)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 15:02 #1
hvad hedder den ud over hp

http://www8.hp.com/dk/da/support-drivers.html

m.v.h
Avatar billede Largos Nybegynder
06. oktober 2011 - 15:06 #2
Hej treatmenice.

Det er en Envy 14 1087 EO

Mvh.  :o)
Avatar billede Largos Nybegynder
08. december 2011 - 14:42 #4
Tak for svar, men det var jo netop de drivere på HP´s hjemmeside der ikke virkede!

HP VILLE?? ikke hjælpe. Kun hvis jeg købte en DVD med deres  udgave af Windows 7 kunne jeg få en ny driver.

Man kan altså IKKE skifte styresystem på en HP!!!

Endnu en grund til at vælge et andet fabrikat! Min søns ACER var der ingen problemer med. Det var blot at downloade driverfilerne, så kørte den fint igen!

Mvh. Largos