Avatar billede remaal Nybegynder
05. oktober 2011 - 13:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

problemer med skandiaweb

Jeg har i sinde at samle så mange som muligt, der har haft problemer med Skandiaweb.
send en mail til remaal100@gmail.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 14:19 #1
hæng firmaer ud et andet sted som trustpilot.dk eller andet.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 14:54 #2
Avatar billede remaal Nybegynder
05. oktober 2011 - 15:02 #3
trustpilot er ikke meget værd, da scandiaweb får alle de negative indlæg fjernet.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:07 #4
ehm, de bliver da også svinet totalt til der inde...

http://www.trustpilot.dk/review/www.skandiaweb.dk#454711

Hvad er du ude i ? en underskrift's indsamling ? tudeklub ? - tag da dine problemer op med scandiaweb - evt med en sagfører.

vh
/J
Avatar billede remaal Nybegynder
05. oktober 2011 - 15:14 #5
prøv at gå ind og se på anmeldelserne for trustpilot.dk og derefter anmeldelserne for skandiaweb.dk
når du ser på anmeldelserne kan du samligne det antal anmeldelser som hver anmelder har.
Sjovt nok har stort set alle anmeldere for skandiaweb kun lavet 1 anmeldelse, det kan kaldes for manipulering med sandheden.
De har selv været inde med forskellige computer og venner for at få det til at se godt ud.
Avatar billede remaal Nybegynder
05. oktober 2011 - 15:22 #6
Der er ikke noget tudeklub i dette.
Det er et forsøg på at samle andre, der vil være med til at sagsøge svindelfirmaet.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:36 #7
Da de ikke har en "trustpilot" boks på deres hjemmeside, kan du have ret i at de beder deres tilfredse kunder i at bedømme dem.

Tror næppe at de har opfordret ham der brokker sig på trustpilot til at bedømme dem, efter han har råbt af deres sælgere i telefonen.

Det jeg vil frem til - er at jeg mener du er i det forkerte forum.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:39 #8
hehe tror nu det skal føres som enkelt sager :)..

Fordi du er utilfreds med din behandling, betyder det ikke alle andre også skal have kompensation.

Jeg er off det her topic, held og lykke.
Avatar billede remaal Nybegynder
06. oktober 2011 - 10:31 #9
Der gik ca. 1 time, så var min anmeldelse væk fra Trustpilot.dk
HHHmmmmm
Avatar billede remaal Nybegynder
09. oktober 2011 - 11:22 #10
lukkes