Avatar billede Springloppen Nybegynder
05. oktober 2011 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Billig Counter Strike Source Server

Hej Jeg har kigget en del på nettet og kigget efter nogle sites som tilbyder Mega billig Counter Strike Source server self skal serveren køre ordenlig og ikke lag, og helst gerne ligge i Danmark hvis muligt, og mange af de sider jeg har kigget på med 20 slot server. ligger prisen over 100 kr. men er der slet ikke nogle sider som tilbyder 20 slot til under 100 kr? eller der ved. for det billigste jeg nok har set er 125 kr for for 20 slot.
Avatar billede KHHP Juniormester
05. oktober 2011 - 12:34 #1
En noget billigere løsning er at hoste din server selv.
Jeg er igang med at lave et sæt tutorial videoer her: http://www.youtube.com/watch?v=D_xHpnSB5RU&feature=list_related&playnext=1&list=SPEEEF30A75E307F9A
De er ganske vist lavet på engelsk.
Det eneste det kræver er at du har en pc der kan klare opgaven. Dog skal der laves lidt ekstra arbejde med router og statisk IP-adresse, hos din internetudbyder, men så fungerer det også fint. Har selv 2 stk. kørende på samme PC.
Avatar billede Springloppen Nybegynder
05. oktober 2011 - 12:36 #2
#1 Ja det kræver jo også at man har forbindelsen til det, hvis man ikke har en høj forbindelse til det kan man ikke køre særlige mange slot. Jeg hoster også selv men jeg kan bare ikke lade min server køre 24/7 og intet få ud af det, det vil lige koste over 600 kr om måneden.