Avatar billede thomberth Nybegynder
03. oktober 2011 - 15:46 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af Dokumenter, HJÆLP SØGES! :(

Hej

Jeg har været til badminton på min efterskole i dag, og imens er der en der er "kommet til" at slette min engelsk stil, jeg kan se den er blevet slettet klokken 13:35 i dag, er der nogen mulighed for at få den tilbage ved en gendannelse af dokumentet eller sådan noget? :) på forhånd tak
03. oktober 2011 - 15:57 #1
Under alle omstændigheder skal den PC hvor filen ligger/lå på OMGÅENDE SLUKKES - Harddisken skal UD og monteres som DUM SLAVE i en ANDEN PC og DERFRA bruges diverse recovery programmer ....
Avatar billede niklask Nybegynder
03. oktober 2011 - 15:59 #2
Avatar billede thomberth Nybegynder
03. oktober 2011 - 16:09 #3
Jeg ved ikke, hvordan jeg giver mine points væk desværre, men det er ikke det det handler om nu karise :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2011 - 16:01 #5
Og det er hele linket der skal med :(

Googlede: get data back +free
03. oktober 2011 - 16:04 #6
<thomberth>: Det bliver 'spændende' om du denne gang vender tilbage hertil ? Det har du endnu ikke gjort i dine tidligere oprettede spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thomberth Point ude: 610 ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2011 - 16:08 #7
Haha, ikke et eneste spørgsmål har opretter afsluttet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2011 - 16:11 #8
#7
Jo, det er. Der er ingen der gider at hjælpe dig, hvis du ikke får styr på dine spørgsmål ;o)
03. oktober 2011 - 16:13 #9
Har du forstået #1 ovenfor ?
Eller bruger du omtalte PC lige nu ?
Hvis det er tilfældet SÅ er det for sent!!!

---

Nærlæs:
www.eksperten.dk/faq
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2011 - 16:15 #10
#9

Hvorfor skulle det være for sent? Har reddet gammel data før, men som sagt på linux.
Avatar billede thomberth Nybegynder
03. oktober 2011 - 16:17 #11
Jeg er i gang med at køre en Scan med Recuva :), Jeg vil fixe mit lille problem med point udgivningen snarest muligt.
Avatar billede thomberth Nybegynder
03. oktober 2011 - 16:20 #12
har ikke vidst points betød noget, da de (så vidt som jeg ved) ikke har nogen værdi.
Avatar billede pstidsen Novice
03. oktober 2011 - 16:56 #13
03. oktober 2011 - 18:41 #14
Ref #12 - det er ikke nødvendigvis dette med de berømte/berygtede Point - men det at pænt vende tilbage når der er kommet indlæg til dine spørgsmål! Ellers bliver det opfattet som spild af tid...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede thomberth Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:58 #15
Tak for jeres spørgsmål, jeg vil nu lukke den her tråd
Avatar billede pstidsen Novice
06. oktober 2011 - 16:34 #16
Eij hvor dum er du lige? Vi har skrevet link til pointreglerne og så gør du STIK IMOD HVAD DER STÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 18:31 #17
Meget spændende tråd.  -)

Havde en idé om at jeg kunne lære noget om gendannelse her.
Avatar billede pstidsen Novice
06. oktober 2011 - 18:40 #18
#17: Har du ikke lært det da?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 19:01 #19
Desværre ikke så meget nyt.
Vil stadig anbefale Puppy Linux

http://bjergs.net/puppy_live.html