Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2011 - 22:04 Der er 5 kommentarer

De kan ikke se mig.

Hej!

Jeg har nu prøvet at geninstallere den nyeste version af MSN et par gange, men har igen og igen haft samme problem.

Få af mine kontaktpersoner kan ikke se mig som online, og kan derfor ikke camme, snakke eller sende blinks. Jeg er altså online. Jeg har heller ikke kunnet modtage adds, altså anmodninger fra kontaktpersoner i nogle måneder.

Håber nogle kan hjælpe.

Vh. Maja
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2011 - 22:29 #1
Det ser ud til at være en gammel fejl.
Jeg kender desværre ikke løsningen, men prøv at se dette link fra 2010

http://www.version2.dk/artikel/mystisk-fejl-giver-problemer-danske-messenger-brugere-14319

http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/84257/
02. oktober 2011 - 22:30 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

PS: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/MayZie Point ude: 730 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2011 - 22:33 #3
Vista...
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
02. oktober 2011 - 23:38 #4
Avatar billede Novice-1 Forsker
27. december 2011 - 18:41 #5
ville det hjælpe at fjerne kontakter  og tilføje dem igen

ellers ville jeg måske eksperimenterer med at fjerne messenger med revo uinstaller, derpå bruge ccleaner og Glary Utilitietes (også hvad ang reg. database

-men om det ville hjælpe noget ved kun eksperterne herinde

-nå et gammelt indlæg :-)