Avatar billede Springloppen Nybegynder
02. oktober 2011 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hostet SRCDS server (Counter Strike)

Hej jeg sider og køre nogle server her hjemme på min egen pc (srcds) server. og jeg har fået lavet en FTP server så jeg kan tilgå mine server via en anden computer når jeg ikke er hjemme. Men det jeg godt kunne tænke mig er et slags start/stop/restart modul på min hjemmeside som så tilgår min computer også til mine server afhængig af hvilken self. Mange af jer kender til metoden når i køber css server ved de forskelige firmaer at man kan genstart luk og start en server denne funktion kunne jeg godt tænke mig på min hjemmeside bare til privat forbrug. for det er ikke altid jeg er hjemme og hvis en af mine server crasher skal den startes igen. eller hvis jeg skal opdatere nogle ting på mine server når jeg ikke er ved min egen pc. Men er der nogle her inde som ved hvordan dette skal forgå. og om man kan få noget php scripts som man så redigere i eller skal installer på ens hjemmeside også skal den tilgå en ip + port til serveren? jeg håber at nogle kan hjælpe mig :)
Avatar billede Springloppen Nybegynder
02. oktober 2011 - 16:35 #1
Mit svar er nu fundet og behøver ikke mere hjælp til at finde dette.
Avatar billede Nereos Nybegynder
02. oktober 2011 - 20:38 #2
Hvorfor ikke bare et script der starter srcds op igen hvis den lukkes?
F.eks.

[code]@echo off
cls
echo Protecting srcds from crashes...
echo If you want to close srcds and this script, close the srcds window and type Y depending on your language followed by Enter.
title srcds.com Watchdog
:srcds
echo (%time%) srcds started.
start /wait srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16
echo (%time%) WARNING: srcds closed or crashed, restarting.
goto srcds[/code]

Fra: http://www.srcds.com/db/engine.php?subaction=showfull&id=1097362093
Avatar billede Springloppen Nybegynder
04. oktober 2011 - 10:22 #3
Denne command kender jeg godt og bruger den også selv til alle mine andre server. og den fungere ikke optimal når en server crasher.