Avatar billede musicmaster Nybegynder
30. september 2011 - 22:49 Der er 5 kommentarer

praktik!!

heej! jeg er en syvende klasse pige, som gerne vil have lidt hjælp til når jeg skal på praktik plads i 9.ende klasse

Jeg vil gerne ind på et musikalsk sted og være i praktik, for at se hvordan det fungere. Ved i evt. om jeg kan komme i praktik ved nogen musik studier eller noget, som har med musikken og gøre. Jeg vil meget gerne ind og arbejde med at komoponerer musik og producere. Hvor kan jeg komme i praktik med det? håbe og få hjælp..

Mvh.
Avatar billede kjeldsted Novice
30. september 2011 - 23:06 #1
Velkommen til Eksperten.

Umiddelbart vil det bedste bud helt klart være at få fat i et studie og spørge dem. Jeg er helt sikker på at langt de fleste vil være så søde at hjælpe. Hvis ikke med at tilbyde du kan komme i praktik så med henvisning til en der kan.

Jeg kender umiddelbart ikke til ret mange steder personligt, men hvis du vil have lidt forslag til steder må jeg nok hellere vide hvor i landet vi befinder os :)

For der er jo trods alt lidt forskel på Aarhus og København.
Avatar billede showsource Seniormester
30. september 2011 - 23:29 #2
Det/de nærmeste teatre kunne måske være en ide at spørge ?
Avatar billede musicmaster Nybegynder
06. oktober 2011 - 20:47 #3
Jeg bor i Brønderslev(9700) Jeg bor 20 min. fra Aalborg og 1 time og 30 min. fra Aarhus
Avatar billede fisk7aal Nybegynder
11. oktober 2011 - 23:56 #4
Jeg var i sin tid i praktik eller studie besøg en uge på MGK Sankt Annæ Gymnasium

Jeg ved at MGK har en komponist linie. Det er der om ikke andet i Odense.

Skriv til dem der kordinerer MGK i Jylland

DKDM tilbyder vist også besøgsuger, jeg kender folk der har været i praktik i det kongelige kapel; Andre jeg kender har været i praktik i DR's symfoniorkester.

Skriv for eksempel til Aalborg symfoniorkester og hør om mulighederne.
Avatar billede musicmaster Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:21 #5
Tusind tak. Det lyder rigtig fornuftigt! :-))