Avatar billede rafan Nybegynder
30. september 2011 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

har jeg forbindelse til min network extender?

Hej eksperter,

Jeg har opsat en D-Link DWL-G710 wireless range extender for at udvide min netwærksdækning. Har fået den op og køre og kan pinge den uden problemer. Men tænkte på hvordan man kan se at den trådløse forbindelsen til min computer går igennem min wireless extender eller gennem min trådlåse router?

på forhånd tak:)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2011 - 22:18 #1
Hent inssider, det viser alle trådløse netværk i nærheden, og det du er tilsluttet, bliver makeret med en grøn farve.

(BEMÆRK: Det er ikke noget program til at hacke sig ind på andre folks netværk!!!!!)

hent det her: http://files.metageek.net/downloads/inSSIDer-Installer-2.0.7.0126.exe
Avatar billede rafan Nybegynder
04. oktober 2011 - 20:46 #2
men hvordan kan jeg se hvor meget min extender bliver brugt af de trådløse enheder? Jeg vil gerne kunne overvåge min router og extender for at se om det har hjulpet med extenderen:-/
Avatar billede rafan Nybegynder
08. oktober 2011 - 14:08 #3
Er der ikke nogen der ved hvordan man kan overvåger sine router/network extender?
Avatar billede rafan Nybegynder
09. oktober 2011 - 11:53 #4
@KasperDStad: tak for svaret. Jeg må prøve at finde svaret på mine andre spm et andet sted:-/