Avatar billede Thennek_Nesnah Nybegynder
29. september 2011 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Center

Hej,

Jeg har aldrig brugt WMC før, og alligevel er programmet begyndt at dominere computeren.

Det har ændret alle mine ikoner til WMC ikoner, og når jeg klikker på genvejene, starter WMC OP. Genstarter jeg computeren starter WMC op,tiltrods for at jeg har været i WMC og ændre indstillingen og har husket at trykke gem.

Jeg kan ikke deaktivere WMC i programmer og funktioner, får når jeg klikker på -"slå windows funktioner til/fra" starter WMC op.

Jeg kan ikke komme ind i regedit for at deaktivere, for når jeg søger på regedit i kør og klikker, Starter WMC op.

Jeg kan ikke komme ud til dosprompten, for når jeg skriver CMD i kør, og klikker på linket, ja så starter WMC op.

Nogen som kan hjælpe
29. september 2011 - 22:15 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Må så gætte på en form for M$ Windows ?

Fejlsikkker tilstand - systemgendannelse ?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
29. september 2011 - 22:16 #2
Lyder paa mig som en virus, men kan vaere, jeg tager fejl.
29. september 2011 - 22:21 #3
(Ja - nemlig den virus som hedder [Microsoft] *G* ...)
Avatar billede Thennek_Nesnah Nybegynder
30. september 2011 - 17:04 #4
Ja, det glemte jeg selvfølge. Det er Windows 7. Jeg kunne løse problemet med recovery ved opstart.
Avatar billede Thennek_Nesnah Nybegynder
30. september 2011 - 17:04 #5
svar