Avatar billede filmeditor Praktikant
29. september 2011 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Energisparende pc/mac, hvilken?

Hej.

Hvad er den mest energisparende pc/mac nu til dags, og som samtidig ikke sakker bagud i ydelse?

Jeg tænker det skal være en der primært er til grafikbrug f.eks photoshop og illustrator, (ikke 3d) men som også kan håndtere videoredigering og lidt spil. Men primært skal det være en til grafik og almindelig internetbrug.

Jeg har indtil videre læst at mac mini skulle kunne energisparende, men prisen er jo også deropan hvis man nu skal have en med 8gb ram.

Maxpris har jeg tænkt på skulle være 10K men kan selvfølgelig spare op.

Hvad siger i?

Med venlig hilsen og alt det der.
Avatar billede filmeditor Praktikant
29. september 2011 - 21:28 #1
Retelse: Jeg har indtil videre læst at mac mini skulle **være rigtig** energisparende
Avatar billede pstidsen Novice
29. september 2011 - 22:07 #2
bærbar eller stationær??

Hvis bærbar, hvad skærmstørrelse?
Avatar billede filmeditor Praktikant
29. september 2011 - 22:12 #3
jeg tænkte på en stationær
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
30. september 2011 - 18:21 #4
Du kan tage et kig på http://www.fit-pc.dk/
Avatar billede filmeditor Praktikant
30. september 2011 - 18:49 #5
Tak Kaffekopppen, den ser ud til at være go'.