Avatar billede danieliversen Nybegynder
29. september 2011 - 19:16 Der er 5 kommentarer

Fejlmeddelelse - computer kan nærmest intet

Hej allesammen

Når jeg prøver at opstarte min bærbare og sætter igang i forskellige programmer som jeg normalt har kunnet før går den fuldstændig i stå (harddisk ikonet lyser nærmest konstant) og pludselig fremkommer en boks hvori der står:

WerFault.exe Programfejl

Instruktionen ved 0x0000000070CD85BD referede hukommelse ved 0x0000000070CD85BD. De krævede data blev ikke skrevet i hukommelsen pga I/O-fejlstatus 0xc0000185

Klik OK for at afslutte programmet

Jeg har prøvet at lave en fejlsøgning i kontrolpanel (jeg har Windows 7) og der siger den at den har fundet fejlen (den fortæller ikke hvilken) og siger den har ændret nogle indstillinger og beder mig fortsætte som jeg plejer, men dagen efter er den gal igen...

Hvad gør jeg???? Det er rimelig vigtigt at den bare kører til på mandag da jeg skal på kursus i 14 dage med den bærbare som mit eneste værktøj
29. september 2011 - 19:56 #1
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...

og/eller

Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
29. september 2011 - 21:07 #2
Reklame er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede helt83 Nybegynder
30. september 2011 - 09:16 #3
Hej danieliversen

Tjek lige det her link om det kan hjælpe.

http://www.werfaultexeerrorfix.com/

mvh
helt83
Avatar billede Nicoserup Nybegynder
29. oktober 2013 - 08:03 #4
Jeg havde samme problem, for mig virkede Karise_Larry's anden løsning :) Tak for det!
Avatar billede Nicoserup Nybegynder
29. oktober 2013 - 21:07 #5
Har tabt min pc og den åbenede og lukkede mit skrivebord heletiden
har kørt din vejledning: chek disk.
Alt ok nu efter en nats kørsel