Avatar billede pstidsen Novice
29. september 2011 - 18:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program "hænger ved"

browser: Opera
OS: Windows 7
Computer: Acer Aspire 5551G

Har engang haft Orbit Downloader til at ligge på min computer (http://www.orbitdownloader.com ). Det er dog afinstalleret for længe siden, men det hænger stadig lidt ved. Nogle gange når jeg vil downloade en fil får jeg bare sådan en skærm her: http://dl.dropbox.com/u/21887805/ScreenHunter_%2029-Sep-11%2017.42.jpg Så må jeg op i menuen og gemme filen på computeren hvorefter jeg kan gemme/køre den. Det er besværligt!!

Jeg har kørt Ccleaner ADSKILLELIGE gange! og når jeg søger på "Orbit" på computeren er der IKKE noget.

Jeg har lige prøvet i Internet Explorer og der er det ikke et problem.

I kan da også lige få en HiJackThis log (der var iøvrigt samme problem, da jeg ville downloade den)
Avatar billede pstidsen Novice
29. september 2011 - 18:05 #1
Den var E... ikke med på! I får det rigtige indlæg her: http://pastebin.com/ZqTCbx8d
Avatar billede Vandreren Novice
29. september 2011 - 21:08 #2
Jeg har to forslag.

Har du slettet filen nporbit.dll?
Se her: http://forum.orbitdownloader.com/viewtopic.php?id=55776

1. Opret systemgendannelspunkt.
2. Kør regedit og søg på orbit.
3. Eksperter de nøgler, du finder - det er backup.
4. Slet nøglerne (med mindre de utvetydigt ikke har noget med Orbit Downloader at gøre).
5. Genstart.

Hvis du har mulighed for det, så tag backup af hele systempartitionen, før du foretager ændringer i Registry.
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
29. september 2011 - 21:14 #3
CCleaner --> Værktøjer --> OPSTART: Prøv at slå de opstartsprogrammer fra, du ikke bruger.

Højreklik for at deaktivere.
Avatar billede pstidsen Novice
29. september 2011 - 21:52 #4
#2: Slettede nporbit.dll men nu sker der bare INTET (bare hvid skærm) hvor Windows besked burde poppe op. Har slettet en patch fra reg databasen. Genstarter når jeg lukker ned for i dag.

#3: Der er intet som kunne tyde på Orbit.
Avatar billede pstidsen Novice
30. september 2011 - 16:36 #5
STOR tak til Vandreren, som har løst problemet

Point til ham!
Avatar billede pstidsen Novice
02. oktober 2011 - 15:59 #6
smid svar Vandreren
Avatar billede pstidsen Novice
04. oktober 2011 - 21:22 #7
vil du ikke have points?
Avatar billede Vandreren Novice
08. oktober 2011 - 00:57 #8
Beklager den lange reaktionstid. Jeg har ikke modtaget mails om nye indlæg i tråden.