Avatar billede jedimaster Nybegynder
29. september 2011 - 10:45 Der er 2 kommentarer

Sikre mapper på webhotel

Hej,

Jeg er igang med at sætte en hjemmeside op, hvor en række brugere skal have adgang til nogle fortrolige dokumenter. Dokumenterne skal ligge tilgængelige når de er logget ind eller ved at klikke på et link eller lign. og være beskyttet med password etc.

Det er vigtgt at mapperne og filerne er sikre, da der vil være tale om fortrolige dokumenter.

Findes der et webhotel eller VPS som kan det?
Avatar billede vistodk Nybegynder
29. september 2011 - 10:49 #1
Du kan altid beskytte en mappe på et linux hotel, ved at bruge .htaccess begrænsning. du kan google det for at finde eksempler.
Avatar billede jedimaster Nybegynder
09. oktober 2011 - 20:32 #2
Det har jeg prøvet, men er lidt nervøs for at vælge noget der ikke virker.

Har du et forslag?