Avatar billede plus4 Nybegynder
28. september 2011 - 07:33 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

404 not found

404 not found kommer frem på skærmen, men kun når jeg skal på youtube.

Jeg har selvfølgelig fulgt med i dette forum, uden resultat.

Jeg kører den gratis Avast version og har lavet en fuld scaning som viser ingen defekte filer.

Går jeg på Uniblue viser den 1159 fejl og her ønsker man penge for at få dem fjernet, lidt suspekt syntes jeg.

Er spændt på at finde fejlen og er ingen ørn til PC.

Hilsen
Plus4
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. september 2011 - 07:49 #1
Det er en uheldig kategori du har valgt.se dette link.
D:\Link til undervisning\Vejledning.ny.png
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. september 2011 - 07:52 #2
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 08:17 #3
Hej plus4

du skal lige tjekke din:

C:\windows\system32\drivers\etc\ i denne mappe ligger der en fil der hedder hosts, denne skal du tjekke.

Hvis der ligger noget med youtube.com og så en ipadr skal du slette det og gemme.

HVIS DER LIGGER NOGET har du fået noget snavs på din computer. Få den scannet.

mvh
helt83
Avatar billede plus4 Nybegynder
28. september 2011 - 08:29 #4
Derinde ligger der  imhost.sam  , men denne fil kan jeg ikke åbne, har forsøgt med en automatisk søgning på program som kan åbne.
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 09:05 #5
Hej igen

Den SKAL være der, du skal sætte windows til at vise skjulte system filer.

hvilket styresystem bruger du?

mvh
helt83
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 10:17 #6
kig lige på dette link til Microsoft

http://support.microsoft.com/kb/972034

klik på Fix it icon, og se om det ikke løser dit problem.

mvh
helt83
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 12:06 #7
Lyt lige til #1 og brug en bedre kategori.
#3 kategorien er forkert...
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 12:17 #8
Hej john_stigers

dvs man må ikke hjælpe hvis kategorien er forkert?

mvh
helt83
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 12:21 #9
Jo da, men det er bare ikke særligt smart :)
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 12:39 #10
ok tænker ikke så meget over hvilken kategori det står i prøver bare at hjælpe ;O)
Avatar billede plus4 Nybegynder
28. september 2011 - 19:54 #11
Haløjsa

Fantastisk dette her virkede:

"klik på Fix it icon, og se om det ikke løser dit problem"

Tak skal du have helt83.

Jeg er lidt ked af at kategorien ikke passede, men jeg følte det var den logiske  måde at komme ind.

Måske er det siden her der er forkert, så vi amatører ikke har en change for at finde ud af det ?

Så er det lige det med poing, helt83 skal have maximum hvis jeg kan finde ud af det.

Hilsen
plus4
Avatar billede plus4 Nybegynder
28. september 2011 - 20:07 #12
Hej igen,

Jeg havde ret med hensyn til poing.
Hvem,hvad og hvor der får poing er ikke bare lige.....
Selv har jeg nu fået 270 poing og 30 ude, hvad dette så betyder ?
Jeg opgiver.

Ellers tak til alle der hjælper her på siden.

Hilsen
plus4
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 20:33 #13
#11
Måske er det siden her der er forkert, så vi amatører ikke har en change for at finde ud af det ?

Der står skam pænt hvad kategorien bruges til:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 20:37 #14
#12
Selv har jeg nu fået 270 poing og 30 ude, hvad dette så betyder ?
Jeg opgiver.

30 point ude er dem du valgte at afsætte til den der kom med en løsning.
Da du oprettede dig som bruger, fik du 300 point.
Du har dog ikke fået svar endnu, men du kan bede den/de der hjalp om at lægge et svar.
Jeg minder dig samtidig lige om at du også selv har lagt et svar, så pas på du ikke accepterer eget svar. (Men det er nemt at holde øje med, for du kender jo dit eget brugernavn ;))

Tjek evt. Faq: www.eksperten.dk/faq
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 21:22 #15
så er der svar, glad for at kunne hjælpe

mvh
helt83
Avatar billede helt83 Nybegynder
01. oktober 2011 - 09:16 #16
Men du skal have scannet din pc for spyware, hosts filen ændre ikke bare sådan sig selv. Du har helt sikkert noget på din pc, som avast ikke kan fange.

Hent og installer Malwarebytes her: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

installer og lad den opdater, kør herefter en fuld scanning af alt på din pc.

mvh
helt83