Avatar billede nikoli Nybegynder
26. september 2011 - 17:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hvad er fejlen her

hej jeg fandt et kontakt system på rowl.dk men der er en fejl i den kan i hjælpe mig jeg har ikke forstand på det jeg fandt bare koden der er en masse tekst som ikke skal være der og sikkerhedskoden virker ikke hvad er der sket her er koden.

http://gratisupload.dk/vis/66090/
Avatar billede kjeldsted Novice
26. september 2011 - 17:45 #1
Der er flere fejl hér ;)

1. Overskriften "Hjælp" er ikke særlig sigende.

2. Teksten "Der er en fejl" fortæller ikke rigtig hvilken fejl vi skal lede efter?

3. Du har lagt spørgsmålet i (D)HTML >> Andre. Men efter at have kigget lidt på filen og dit "spørgsmål", ligner det nu mere du har brug for hjælp til noget PHP.
Avatar billede nikoli Nybegynder
26. september 2011 - 17:56 #2
ja men der er ingen php menu
Avatar billede kjeldsted Novice
26. september 2011 - 18:02 #4
Ikke dét: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP/

Og så mangler vi stadig svar på 2...?
Avatar billede nikoli Nybegynder
26. september 2011 - 18:20 #5
s
Avatar billede pstidsen Novice
26. september 2011 - 18:55 #6