Avatar billede holstth Nybegynder
26. september 2011 - 16:34 Der er 9 kommentarer

Kan jeg få et jack stik til usb ??

Hej med jer!

Jeg er ny på denne her hjemmeside, og jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på.
Jeg får snart en Boomblaster JVC RV-NB50 --> http://www.wupti.com/Produkter/160834_%28Wupti%29.html?utm_source=kelkootv
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at få at vide, om jeg kan tilslutte min boomblaster til min comtuter og mobil med et eller andet stik.
Jeg har en nokia med en normal jack indgang, det samme har min computer, så det kunne være rigtig fedt hvis der var et eller andet lækkert stik der kunne løse mit problem :D
Håber i kan hjælpe :D
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. september 2011 - 16:47 #1
Hej..

Jeg tror desværre ikke at du kan..

Info:
http://www.jvc.eu/boomblaster/lineup.html

Du kan godt med :

Model: RV-NB70B.
/
Model: RV-NB70S.
Avatar billede frem-ad Professor
26. september 2011 - 16:47 #2
Avatar billede holstth Nybegynder
26. september 2011 - 17:00 #3
ÆV! :( jeg ser på de andre boomblastere, tak for hjælpen :D
Avatar billede thov Forsker
26. september 2011 - 17:27 #4
En 'radiosender' som denne, måske http://www.computercity.dk/Products/Section.aspx?id=3970436

Den er batteridrevet (eller med netadapter), og laver din iPod/Computer/o.s.v. om til en 'lokalradio' med 6-8m rækkevidde.
Gennem en ledig frekvens på FM båndet, kan afspillerne sende til JVC'en, som indstilles til modtagelse på samme frekvens.

Bilradioer er 'dimsens' egentlige målgruppe, men alle FM-modtagere kan naturligvis bruges.
Avatar billede holstth Nybegynder
26. september 2011 - 17:40 #5
OKAY :D
Tak for hjælpen :D
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. september 2011 - 18:25 #6
#4 Ulempen ved dette er at andre folk udenfor også kan lytte med til hvad du laver på din computer og at andre kan sende signal mod din station..
Avatar billede thov Forsker
26. september 2011 - 21:21 #7
Den risiko er ret begrænset, for 'dimsen' må kun sende med 50 nW (nano Watt) på FM-båndet, og deler naboen musiksmag, sker der vel ikke det store ved det.
Desuden skal naboens tuner være i high-end klassen, for at være tilstrækkeligt følsom.

Det samme gælder den anden vej. Den jeg har i bilen er indstillet på 90,6 MHz, og den forstyrres i Helsingør området (Af en helt legitim og lovlig sender).
Avatar billede vpnNoob Novice
22. juli 2015 - 14:22 #8
VEDR jvc boomblaster rv nb51 rv nb50 osv så har jeg et fiks som jeg selv har lavet IDAG :)

1 åben boomblasteren og lokaliser den lille printplade under docken.

nu lodder du to modstande på jvc printplade under ipod docken så kan du få den til at "tro" at der sidder in ipod til, derefter kan du lodde et minijack kabel på L, R og grd (a)  vupti så kører du.

det er pin 1 og 2 der skal ha en 1k ohms modstand mellem sig

ben 5 og 14 skal også have 1k ohms modstand mellem sig

se evt. billede selv om billedet ikke passer helt kan du se at pin et er den pin til højre

http://bilder.hifi-forum.de/medium/784752/jvc-ipod-pin_377198.jpg

Mvh Kasper Lidegaard
Avatar billede Jeanne Praktikant
13. januar 2017 - 12:50 #9
Hej
Håber der er nogen det kan hjælpe jeg har en boomblaster RV-NB50 jeg har en gammel iPhone 4 til at ku høre musik med men den vil ikke spille musik den oplader telefonen den skriver den er sat i men spiller intet musik ved ikk om der er noget man skal slå til men kan i hvert fald ikk få den til at virke
Håber der er en der kan hjælpe tak?