Avatar billede Nicolai Nybegynder
26. september 2011 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fast/deltid ressource som kender økonomisystemet PROMIS

Jeg behøver hurtigst muligt en der kan tiltræde en fuld/deltids stilling som hjælp ifm. konvertering fra det gamle PROMIS økonomisystem til et nyindkøbt Navision Dynamics.

Det er vigtigt at der kan tiltrædes med kort varsel (inden for de næste 10-14 dage).

Stillingen forventes at være oprettet i 12 måneder, men såfremt at kemi og kompentence er som det skal være kan stillingen oprettes som en fuldtids IT-rolle.
Avatar billede Nicolai Nybegynder
26. september 2011 - 11:35 #1
Jeg skal lige nævne at stillingen er i Københavnsområdet.
Avatar billede Nicolai Nybegynder
19. oktober 2012 - 09:47 #2
Lukketid