Avatar billede egmose Novice
26. september 2011 - 09:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML/CSS Programmør søges til hurtig opgave

Hej
Jeg har et HTML/CSS design, med lidt JS, jeg skal have tilpasset efter en PSD fil.
Siden er meget tæt på at være færdig, så det er små ting der skal laves, og kan garanteret laves på 1-2 timer, Har bare ikke tiden lige nu, derfor "outsourcer" jeg opgaven!

Skal helst klares idag - 26-9-11, så skynd dig og kontakt mig på mickey@mickeyrasmussen.dk..
Pris aftaler vi!
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
26. september 2011 - 14:04 #1
Hej
jeg kan arbjede på din opgave .
Jeg har lang erfaring med html css design ,
vh
Avatar billede RasmusWoelk Nybegynder
28. september 2011 - 09:00 #2
Gætter på at opgaven er klaret? Hvis ikke, så skriv lige :-)
Avatar billede computerlab Nybegynder
15. oktober 2011 - 12:03 #3
Skulle den ikke lukkes nu?
Avatar billede egmose Novice
09. december 2011 - 17:34 #4
Jo må hellere få lukket ;)