Avatar billede zimonb Nybegynder
25. september 2011 - 20:24 Der er 4 kommentarer

Søger lignende system DBA og miinto

Hej.

Jeg søger en som kan lave et køb og salg system til mig, søger 2 løsninger.

Lignende system som miinto, antikvitet net osv. og et system som denblåavis.

Har du evt. noget liggende eller kender til et system allerede bygget system man kan bruge, så det også ok.

Kontakt mig i privat besked for mere info osv.

MVH
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2011 - 20:40 #1
det findes til fx wordpress
Avatar billede zimonb Nybegynder
25. september 2011 - 20:40 #2
Jamen det fint, så mangler jeg bare en der kan sætte det op ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2011 - 20:54 #3
tjek lige
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=wordpress+classifieds
eller kendte du bare ikke ordet classifieds
Avatar billede zimonb Nybegynder
25. september 2011 - 20:55 #4
Har jeg set, tak.
Men det skal stadig sættes op og justeres efter mine ønsker.