Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 11:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Visning af asp fejl

Hej,

Jeg har netop flyttet et asp-site fra one.com til surftown.com, men her kan jeg ikke se fejlbesked, hvis der skulle være fejl i asp-koden. Er der ikke noget med at det kan slås til på en eller anden måde?

Hjælp!
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 11:38 #1
ryd op først
(5.710 point. Point ude: 2.700)
Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 11:56 #2
Huh??
Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 11:57 #3
Kan da kun rydde op i dem jeg har fået svar på!
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 12:23 #4
eller også lægger du selv et svar, og skriver fx 'lukker' i teksten. Typisk lægger folk ikke svar før du har meldt tilbage om at opgaven er løst.

hvis du bruger IE, så se i funktioner/internetindstillinger fanebladet avanceret.
Der skal ikke være hak i de to linjer med deaktiver scriptfejlfinding... til gengæld skal der være hak i vis an meddelelse om hver scriptfejl og vis meddelelser om uskadelige http-fejl.
Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 12:28 #5
Okay, jeg skal nok lige få dem gennemgået.

Jeg bruger godt nok firefox, men det er det samme i IE. Men jeg tror ikke det er noget i "min ende", for jeg kan jo fint se fejlbeskederne på one.com, men på surftown.dk, der kommer så en dummy side op, i stedet for fejlbeskeden. Det er den jeg gerne vil være fri for.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 12:42 #6
Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 12:45 #7
Nej mssql
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2011 - 12:56 #8
prøv deres support.
Jeg ved ikke, om der er en mappe med fejlkode-sider, som man kan justere koden i så fejl vises mere udførligt.
Avatar billede marvinq Nybegynder
24. september 2011 - 13:24 #9
okay, har jeg selvfølgelig ikke prøvet, kun kigget i faq, og de er ikke så behjælpelige.

Tak for det.
Avatar billede marvinq Nybegynder
26. september 2011 - 09:29 #10
Jeg lukker..