Avatar billede prinsbo Nybegynder
23. september 2011 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ITunes kan ikke finde min Ipod

Jeg har en Ipod Nano 3. gen. Når jeg tilslutter Ipod'en via usb kabel, ske der ikke spor. ITunes starter ikke op og Ipod bliver ikke vist i Itunes. Jeg har prøvet næsten alt den hjælp, der er på Apple's supportsider. Jeg bruger Windows 7, 64 bit.
Håber der er nogen, der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
23. september 2011 - 13:32 #1
Gå i enhedshåndtering og udfør nedenstående:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Open-Device-Manager

Klik på + udfor USB-Controllere
H-klik på linjerne - 1 af gangen og vælg fjern
det er ikke sikkert at du kan fjerne alle linjerne, men fjern dem du kan.
Genstart maskinen og lad windows finde og installere USB controllerne igen.
Herefter sætter du dine USB enheder i maskinen - EN af gangen og lad windows finde og installere den / dem.

Som alt muligt andet, så kan USB porte også gå i koks - det vil sige at, selvom der ikke er tilsluttet enheder pt. i portene eller der er nogle usb enheder som man ikke bruger mere, så gemmes de alligevel på pc`en og de kan blokke op og derved "låse" portne.

Hvis du henter og kører USBDeview, ser du mængder af 'tilsluttede' USB enheder.
Selv forlængst frakoblede enheder optræder stadig der, og de kan på en eller anden måde ligge og spærre.

Alle under 'Safe to uninstall', kan du højreklikke på og fjerne dem alle, når du så sætter en enhed i stikkene så oprettes den selvfølgelig igen.

Link til programmet: http://www.nirsoft.net/ (...)
Avatar billede prinsbo Nybegynder
23. september 2011 - 17:54 #2
Hej Haverslev.
Tusind tak for hjælpen, nu virker den.
Avatar billede haverslev Novice
23. september 2011 - 19:51 #3
Velbekom og hermed et "svar2 som du kan acceptere og derved lukke spørgsmålet :-)