Avatar billede sitecoredk Nybegynder
22. september 2011 - 17:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mest egnet bærbar til programmering

Jeg overvejer at købe en bærbar, som skal bruges til programmering. Jeg vil således installere, Win 7, Visual Studio, MS SQL server, o. lign. programmer.
Jeg skal ikke bruge bærbaren til spil eller til at se film, således er grafikkortet ikke nødvendigt, tværtimod så ønsker jeg ikke et voldsom grafikkort, der æder al rammen op.

Det eneste jeg rigtigt at se af vigtighed er skærmstørrelse, som ikke skal være mindre end 17" ellers kan jeg ikke få øge på andre vigtigheder.

Jeg ønsker vejledning omkring valg af bærbar pc. Kom gerne med referecer til hjemmesider.

Max pris er 6000
Avatar billede Wally73 Mester
22. september 2011 - 18:13 #1
Jeg ville nok tilføje BIOS funktionaliteter for virtualisering, således at du kan få en ordenlig virtualisering op at køre til når du skal teste dine programmer.
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
22. september 2011 - 18:40 #2
helt klart, men kom gerne med specifikke referencer til tilbud på nettet, så jeg har noget praktisk at forholde mig til.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. september 2011 - 19:03 #3
sitecoredk >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
Avatar billede pstidsen Novice
22. september 2011 - 19:23 #4
www.kortlink.dk/9ksv noget der kan bruges her?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2011 - 19:36 #5
Kravene til en udviklings PC er ikke ret store.

Enhver CPU, 4 GB mem, ethvert grafik kort, et par hundrede GB disk.

Nice to have: stor skaerm, hurtig disk.
Avatar billede pstidsen Novice
22. september 2011 - 19:43 #6
og det har alle her: www.kortlink.dk/9kt2
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
05. oktober 2011 - 09:11 #7
Tak for jeres indlæg.
I må gerne indsende "svar", så jeg kan angive dem..
Avatar billede pstidsen Novice
05. oktober 2011 - 16:22 #8
Hvad blev det for en?
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
05. oktober 2011 - 16:58 #9
@pstidsen : ikke din, dit indlæg har jo slet intet at gøre med mit spørgsmål!
Avatar billede pstidsen Novice
05. oktober 2011 - 17:02 #10
jeg er kommet med 40 forslag til en computer, men ok... Du skriver jo heller ikke HVEM der skal smide svar....
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
07. oktober 2011 - 08:12 #11
Beklager! Misforståelse!
Jeg synes alle indlæg var gode. I er alle velkommen til at indsende svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2011 - 23:45 #12
svar