Avatar billede Gambolputty Novice
22. september 2011 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

The Witcher i Windows 7 (64)

Hej eksperter

Jeg har fået en ny laptop med Windows 7. Jeg har installeret "The Witcher" (etteren) fra en dvd på den.

Jeg har opdateret til patch 1.4 uden problemer, men når jeg prøver at starte spillet får jeg fejlmeddelelsen "Warning - Minimum System Requirements not met". Det ved jeg at de er.

Jeg har set et sted at det problem bliver løst på Windows 7-maskiner hvis man opdaterer til patch 1.5. Problemet her er bare, at når jeg prøver at køre patch 1.5-filen, så får jeg fejlmeddelelsen "Cannot identify the installed version. Unable to patch."

Er der nogen derude der har et bud på hvordan jeg skal få spillet til at virke? Håber meget at I kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2011 - 20:25 #1
uuuuuuu  dur den på windows xp eller windows vista ???

(er den ny og kør den samme bit som din windows ??? )
Avatar billede fhansen82 Mester
23. september 2011 - 22:33 #2
Har du prøvet at køre det i kompabilitetsmode, altså fx. sætte spillet til at køre som i XP?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2011 - 16:57 #3
Avatar billede Gambolputty Novice
09. oktober 2011 - 18:21 #4
Hej.

Jeg fandt selv svaret. For at få det til at fungere skulle jeg afinstallere det, og så installere denne her TAGES-driver:
http://www.tagesprotection.com/main.htm?page=minimum.htm

Når jeg geninstallerede med den fik jeg mulighed for at opdatere til patch 1.5, hvilket jeg ikke kunne før.

Der var stadig problem med at den ikke syntes at mit grafikkort var godt nok (det er det), men løsningen på det var at redigere i genvejen til selve spillet og tilføje -dontForceMinReqs til destination, så den kom til at se sådan her ud:

"E:\Spil\The Witcher\System\witcher.exe" -dontForceMinReqs