Avatar billede Lauer93 Nybegynder
21. september 2011 - 22:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista: Ændre Proceslinjens Udseende

Hej
Mit spørgsmål er egentlig meget simpelt.

Er det muligt at ændre Proceslinjens udseende?
Bruger Windows Vista.
Avatar billede pstidsen Novice
21. september 2011 - 22:24 #1
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
21. september 2011 - 22:38 #2
Tak for det meget brugbare svar!
-Sarkasme kan være anvendt

Jeg har googlet, og jeg har set på youtube.
alle steder fortæller bare om hvordan jeg kan skjule den og bruge de utallige funktioner som microsoft har lavet.

det jeg vil, er at ændre udseendet på den.
http://rainmeter.net/forum/download/file.php?id=4114&mode=view/Desktop8.18.11.png
eksempel^
Avatar billede pstidsen Novice
21. september 2011 - 22:47 #3
(ser mange der ikke kan finde ud af at google. Du var så ikke en af dem...)

Men det du skriver var jo en god info at have fra starten. Vil gætte på du skal have fat på en tema/theme som så også ændrer processlinjen. Du må på google igen http://www.google.dk/search?client=opera&rls=da&q=windows+ista+theme&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#hl=da&client=opera&hs=ccU&rls=da&channel=suggest&sa=X&ei=Q0x6TsKxKZT64QTwpKGrDQ&ved=0CBkQvwUoAQ&q=windows+vista+theme&spell=1&bav=on.2
Avatar billede pstidsen Novice
21. september 2011 - 22:50 #4
Nu har jeg Windows 7, men kan du gå herind: Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger\Personlige indstillinger og så vælge "Hent flere temaer online"??
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
21. september 2011 - 23:14 #5
Jeg har desværre ikke den mulighed "Hent flere temaer online", har søgt lidt, og fundet frem til at jeg skal punge ud for at få fat i noget software "windowblinds" der giver mig lov til at customise alle dele af windows.

ville være dejligt hvis der bare var en simpel måde at ændre den proceslinje, men jeg må vel nøjes med den grimme standard.
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
22. september 2011 - 12:56 #6
Windowblinds gør det muligt at ændre vista temaerne
det er desværre ikke gratis

-lukket.