Avatar billede PeteSK Nybegynder
21. september 2011 - 11:55 Der er 2 kommentarer

bruger steame webcam på webside?

Hej,

Jeg har kigget lidt rundt på eksperten.dk omkring det at en person kan besøge en hjemmeside og streame live webcam.
Jeg ved dette kan gøres i flash, men er der andre måder? så vidt jeg kan se er html5 ikke nået langt nok på dette område?
Kan python? java? andet? :o)
Og i tilfælde det kun er flash der kan dette, hvad kræver det så af serveren? Og nogen gode links/tutorials til at lærer alle de grundlæggene ting omkring det at bruge webcam på en webside? De fleste jeg har stødt på  har været fra årgang 2001-2004, og der er jo sket lidt siden... (;

Takker på forhånd for den hjælp der måtte komme :)
Avatar billede PeteSK Nybegynder
21. september 2011 - 12:52 #2
Takker, det vil jeg kigge nærmere