Avatar billede Haiti Nybegynder
20. september 2011 - 18:03 Der er 11 kommentarer

Skrift+ Størelse.

Hej.
Jeg kan ikke skrive i samme skriftsstørrelse . Hvergang jeg for eksembel skriver i skriftsstørrelse 12,og går ned på en ny linie.
Skifter den til skriftstørrelse 11,og skifter også til en anden skriftstype.
Med venlig hilsen.
Bent Skriver
  Esbjerg
Avatar billede Blueeyez Mester
20. september 2011 - 18:07 #1
I hvilket program og hvilket styresystem?
Avatar billede gulsovs Nybegynder
20. september 2011 - 18:14 #2
Ville være rigtig rart hvis du kunne give os noget mere information. ER det en side på nettet du skriver på ? Eller et skrive program på computeren ? Eller noget helt tredje.
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 18:15 #3
Du har lagt spørgsmålet i et non-it kategori?
Avatar billede Haiti Nybegynder
20. september 2011 - 18:24 #4
Jeg glemte i mit spørgsmål,ang. skriftstype og størrelse,der skifter hvergang jeg skifter linie.

Jeg har windows 7 og har outlog ekspres.

Hilsen Bent Skriver
      Esbjerg
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 18:26 #5
og det er kun i outlook ekspress det er galt? Og IKKE i word el. andet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. september 2011 - 18:35 #6
Jeg har windows 7 og har outlog ekspres.

Kan jeg få opskriften?
Avatar billede Haiti Nybegynder
20. september 2011 - 18:53 #7
Det er kun i Olutogs ekspres.
Hilsen Bent skriver
Avatar billede Haiti Nybegynder
20. september 2011 - 18:55 #8
Ja der er kun i Outlogs ekspres
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. september 2011 - 18:58 #9
Hvordan får man Outlogs ekspres  til at køre i Win7?
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 19:10 #10
Du skal IKKE selv lægge et "svar"! Det er reserveret "til løsninger og pointgivning" SOM DER STÅR! ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. september 2011 - 19:46 #11
Grunden til jeg spørger er at mange gerne vil have Outlook Express: og hvis det skulle være "Office Outlook" du mener så gå ind i funktioner indstillinger og sæt til brug Microsoft Word som editor.