Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 09:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Google Docs på Facebook

Hejsa
Jeg har oprettet en gruppe på FB, og skal i den forbindelse dele et dokument med mine med-oddsere :)

Jeg har så oprettet et regneark i Google Docs og delt det via FB. Problemet opstår når der hele tiden kommer nye indlæg på siden, så rykker dokumentet automatisk længere ned på forsiden for til sidst at forsvinde langt ned på listen.

Spørgsmmålet er nu: Kan det lade sig gøre at fastfryse et dokument til menuen på FB? Eller at fastfryse indlægget til toppen af siden?

Håber jeg har gjort mig nogenlunde forståelig.

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 12:31 #1
I stedet for at skrive linket på gruppens væg, kan du skrive det i informations tabben.

Ligesom vist på linket nedenfor:
http://www.rarebookschool.org/2007/news/facebook-lg.gif

Så kan du poste dit link til Google Docs der.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 12:50 #2
opret en tab, så ligger den side om side, med "Wall/Photos" ude i højre kolonne.

/J
Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 13:09 #3
Hmm, syntes ikke jeg kan oprette en tab nogen steder. Er jeg blind eller...??
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 13:32 #4
Edit page, appz, tilføj en static iframe tab eller lignende, så du kan linke til dit google ark,

/J
Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 13:41 #5
Whoaaaa, så blev det lige lidt teknisk......
Rediger side, så langt så godt. Appz kan jeg se nogen steder og static iframe tab......

Hvis det er noget lignende det vi skal ud i, giver jeg op på forhånd :))
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 13:54 #6
applicationer hedder det måske på dansk, skift sprog nederst på siden... den hedder også "Apps".
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 13:56 #7
4 sidste link, inde under "edit page". i højre kolonne.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 14:03 #8
Jeg smider lige min FB op så du kan se. Jeg kan simpelthen ikke se hvor den EDIT PAGE er.....

http://www.facebook.com/thomas.lindharth#!/thomas.lindharth
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:09 #9
nej den er ikke på din profil, men på din gruppe/fan side.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:09 #10
"Jeg har oprettet en gruppe på FB"
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:13 #11
Sry det er kun fan pages, der kan have apps installeret, en gruppe er lidt mere begrænset. Jeg ville skynde mig at konvertere fra gruppe til fanpage hurtigst muligt, grupper er ret uhensigsmæssige til dit ønskede scenarie.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 14:17 #12
Oh okay. Så får jeg den konverteret i en fart, og følger dine forslag her. Kan være de så giver lidt mere mening :)))

Tak for din tid. Smid lige et svar så du får nogle point :))
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:25 #13
vi lader den lige køre til du har fået installeret den tab :)
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:28 #14
add min email fra min profil side her på facebook som admin inden du invitere andre, så sætter jeg den op.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
20. september 2011 - 14:49 #15
OG DET VIRKEDE.......Tak for det Jokke. :))
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2011 - 14:54 #16
ingen problem, sig til hvis du skulle have andre problemer.