Avatar billede Andersinepigen Nybegynder
19. september 2011 - 14:40 Der er 5 kommentarer

Windows7 og adobe flash player 10.3

Hej, er der nogle der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan installer adobe flash player 10.3 på min windows7. Når jeg henter det ned kommer en besked med at det er installeret, men når jeg feks vil høre musik på youtube kommer en besked med at jeg skal opdaterer til adobe flash player 10.3.... har prøvet op til flere gange nu. Har også genstartet hver gang. Er det noget med driver at gøre????
19. september 2011 - 14:57 #1
Velkommen til E. ...

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. september 2011 - 16:35 #2
har før oplevet problemer med flash install direkte fra Adobes hjemmeside så prøv at hente denne Standalone/fulde version af flash.

http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html
Avatar billede Andersinepigen Nybegynder
19. september 2011 - 17:51 #3
Ja, det kom pludselig. Ved ikke hvordan jeg skal ordne det, men prøver da lige det forslag der er kommet!
Avatar billede Andersinepigen Nybegynder
19. september 2011 - 22:46 #4
Det virkede heller ikke! kan det være noget med nogle driver?
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
20. september 2011 - 22:09 #5
har lige haft samme problem i 5 dage. Det endte med jeg lavede systemgendannelse tilbage fra 10-14 dage, så kunne jeg igen se you tube med lyd men flash playen kan jeg stadigvæk ikke downloade. Go' fornøjelse med systemgendannelsen. leifhemmingsen